Kesktaseme juhi 6 põhioskust külalislahkuse äris

29.11 ja 06.12.2018 (registreerumine kuni 23.11.18)
10:00 - 15:30

Original Sokos Hotel Viru
Koolitaja: Guido Paomees

Kokkuvõte
Juhiks ei sünnita vaid arenetakse. Juht on eeskuju ja tagasiside saaja ning andja, meeldiva töökeskkonna looja. Juht ei ole motivatsiooni andja, seda peaks meeskonna liikmetes olema, et oma tööd edukalt teha. Juht on inspiratsiooni allikas. Ideede müüjana ja läbirääkimiste pidajana on juhil mitmeid võimalusi, et luua ja koos hoida tulemuslikku meeskonda.

Kahepäevasel koolitusel käsitletud võimaluste kasutamisel muutuvad osalejate poolt juhitavad meeskonnad veelgi edukamaks. Juhid on võimelised oma tegevusi ja tulemusi analüüsima, seadma eesmärke, juhendama oma meeskonda ning andma tagasisidet meeskonnaliikmetele nende soorituste tulemuslikkuse kohta.

 

Koolituse sisu:

Sissejuhatus juhi rolli - valmisolek juhi rolliks ja põhitegevustele pühendumiseks läbi 6 põhioskuse. 

  1. Olukordade juhtimine - oskus hinnata enda valmisolekut olukordi juhtida ning vaadelda erinevaid juhtimisstiile ja alluvate valmisolekut.
  2. Suhtlemisoskused - oskus õppida suhtlema nii, et tulemuslikumalt kaasa haarata, läbi rääkida ning ideid "müüa".
  3. Juhendamine ja tagasiside - oskus parandada tulemuslikkust läbi analüüsimise ja tagasiside andmise.
  4. Planeerimine, organiseerimine ja delegeerimine - oskus viia kaastöölised olukorda, et saavutada tulemusi läbi teiste. 
  5. Toimiva meeskonna arendamine - oskus parandada meeskonna tulemusi kasutades olemasolevat potentsiaali. 
  6. Konfliktide lahendamine - oskus luua positiivset ja usalduslikku keskkonda, et inimesed saaksid töötada tulemuslikult. 

 

Mida osalejad koolituselt saavad?

  • Teadmise kuidas saada kontroll oma tegevuste üle.
  • Oskuse mõista, mis meist sõltub ja mis mitte, ning kuidas nende faktoritega toime tulla.
  • Positiivse tõuke oma senistes harjumustes muutuste alustamiseks
  • Võimaluse arendada oma tegevusi kesktaseme juhina. 

 

Kursus on suunatud:
Kursus on suunatud eelkõige hotelli-, restorani- ja toitlustussektori juhtidele või kesktaseme juhtidele. Aga oodatud on ka kõik teised külalislahkuse äris töötavad professionaalid ja spetsialistid, kes soovivad oma operatiivseid juhtimisalaseid oskusi arendada. 

 

Päevakava 29.11 ja 06.12
09:30 - 10:00  Tervituskohv ja registreerumine

10:00 - 12:00  Koolituse esimene sessioon;
12:00 - 12:45 Lõuna
12:45 - 14:15 Koolituse teine sessioon;
14:15 - 15:00 Kohvipaus
15:00 - 16:00 Koolituse kokkuvõte - kuidas edasi? 

Koolitaja:
Guido Paomees on koolituste ja konsultatsioonidega aktiivselt tegev olnud üle 12 aasta.  Ta on läbi viinud koolitusi Haabersti Maja Kinnisvarakoolis, koolitusfirmas Vain & Partnerid. Alates 2007. aastast on Guido viinud EBSis läbi Professionaalse müügi kursust. 2013. aastast on ta EBS Juhtimiskoolituse Keskuse Müügijuhi arenguprogrammi juhtivõppejõud ning EBSi Turunduse ja kommunikatsiooni õppetooli korraline lektor, juhendades turundus- ja müügipraktikaid nii Tallinnas kui Helsingis.
Guido teeb peamiselt enesearengu-, müügi-, teeninduse- ja meeskonnatöö koolitusi ning viib läbi pikemaajalisi ettevõttesiseseid arendusprojekte; seda nii eesti, vene kui inglise keeles.
Guido on lõpetanud Tartu Ülikooli arhitektuuriajaloo erialal, töötanud ajaloolasena ja Hiiu Maakonnaavalitsuse välissuhete- ja kultuurinõunikuna. Tema müügialane tegevus algas 1995.aastal kui Wm.Wrigley Co pakkus võimalust tegutseda Eesti müügiesindajana ja –juhina. Selle perioodi tulemuseks oli Eesti meeskonna loomine ja 5 aastaga turuosa suurendamine üle 50%. Aastatel 2000-2003 juhtis Guido regiooni direktorina Kesk-Aasis Uzbekistani, Turkmeenia, Kirgiisia ja Tadźikistani piirkonda. 

Guido sisekoolituste klientide hulka kuuluvad Elisa Eesti, Fortum, Ericsson, Saarioinen, Cramo, Via3L, Weinerberger Baltics, Oriflame, Ingman, Lumene (Baltikum, Kaukaasia, Ida-Euroopa ja Kesk-Aasia), SSP Eesti, Pagaripoisid, Domus Kinnisvara, Renalko Kaubandus (Ideal kosmeetika kauplused), SCA Baltics, Coca Cola HBC, Club Catering, Tridens, Tööriistamarket, Plantex, Fazer Pagarid, Rakvere Haigla, Balteco Mööbel, Colliers, Eesti Gaas, Stroyrent (Sofia, Bulgaaria), Kalev Chocolate Factory, Estover, Mandatum Life, Tallink, Espak, Wrigley, Mecro, Fra Mare Spa, DSSmith, Balsnack, jt ettevõtted.

Tagaside koolitaja kohta, mida osalejad on kirjutanud:

  • Koolitaja peab olema karismaatiline, siis on koolitus kuulamapanev. Ja seda Guido oli.
  • Meeldiv koolitaja, lõi hea õhkkonna ning läbi selle oli koolitus veel huvitavam.
  • Meeldis, et Hr Paomees tõi elulisi näiteid ja suutis asjad väga loogiliselt ära seletada. Aitähh!
  • Koolitaja, Guido, oli super. Rahulik, väljapeetud käitumisega, aga väga hea suhtleja, huumorimeelne ja, minu meelest, üdini heatahtlik inimene + kompetentne sellist koolitust tegema.
  • Head näited ja erinevad olukorrad, mida on teenindusvaldkonnas ette tulnud. Koolitaja oli väga professionaalne ja tekitas tuju rääkida.
  • Meeldis, kuidas Guido seletas lahti kõik probleemid. Kuidas ta jutustab.
  • G. Paomees seletas kõik selgelt, et mul ei jää ühtegi küsimust.
  • See, et Hr Guido oli hästi motiveeriv ja sõbralik – tekitas usaldust. Lahe.
  • Parim koolitaja, keda ma kuulnud olen.
  • Kogu kollektiiv on esmaspäeval nagu ümbersündinud. Teha tahtmist õhkub igast poorist. Suur tänu sulle selle eest

 

HIND:
390 eurot + KM 
340 eurot + KM (
Hospitality Insiders Club liikmesettevõtetele)
(hind sisaldab toitlustust ja õppematerjale)

Registreerumine lõpeb 23.11.18 (koolituskohtade arv on piiratud)

 REGISTREERU 


Partners