Tailor-Made Courses for companies

Koolituse teemad, mida  pakume rätsepatööna ettevõtetele  

 

1. KLIENDIKESKSE TEENINDUSE SUHTLUSTREENING  KÜLALISLAHKUSÄRIS "4+4" (KOOS VIDEOTREENINGUGA)

Koolitusel käsitletakse:

  • hea teeninduse alustalasid ja kuidas neid kasutada klientidega suhtlemisel;
  • oskust leida üles oma isiklik motivaator;
  • õpetatakse kasutama head suhtlemisoskust eduka müügitöö alusena ning leidma lahendusi ka keerukamaid kliente teenindades.

loe lähemalt....SIIN

 

2. KÄIBEJUHTIMISE PÕHIALUSED JA RAKENDUSVÕIMALUSED MÜÜGI EDENDAMISEKS MAJUTUSETTEVÕTTES

Koolitusel käsitletakse:

  • käibejuhtimise aluseid ja põhimõisteid;
  • käibejuhtimise rakendamist majutusettevõttes;
  • käibejuhtimise rakendamist konkreetses ettevõttes kaasates kogu ettevõtte kollektiivi.

loe lähemalt...SIIN

 

3. KESKASTME JUHI 6 PÕHIOSKUST KÜLALISLAHKUSÄRIS

Koolitusel käsitletakse:

  • kuidas saada kontroll oma tegevuste üle;
  • oskust mõista, mis meist sõltub ja mis mitte, ning kuidas nende faktoritega toime tulla;
  • oskust oma senistes harjumustes muutuste tegemiseks;
  • oskust areneda ja tõhustada oma tegevusi kesktaseme juhina. 

loe lähemalt....SIIN

 

4. VENE KEELE INTENSIIVKURSUS MAJUTUS- VÕI TOITLUSTUSTEENINDAJATELE

Koolitusel pannakse rõhku elementaarsele keeleoskusele suhtlemisel klientidega külalislahkusäris. Teemad lähtuvad peamistest situatsioonidest, mis tulenevad klienditeeninduse protsessist majutus - või toitlustusettevõttes.

Koolitus sisaldab 33 akadeemilist kontakttundi, mis toimuvad 11 korral ja kaks korda nädalas, 3 akadeemilist kontakttundi korraga. 

loe lähemalt...SIIN

 

Võtke meiega ühendust ning teeme just teile sobiva pakkumise

Executive Board Member Ain Hinsbergain.hinsberg@haaga-helia.fi, Tel. +372 50 645 49
Project Coordinator Sven Lööndresven.loondre@haaga-helia.fi, Tel. +372 50 58629

 

 


Partners